De volgende ochtend mochten we tussen 3 paarden kiezen op wie we wilde rijden en ging ik op de lieve Eli (Mijn favoriete foto, dit meer was zo prachtig)

Het was super indrukwekkend hoe de paarden zonder al te veel moeite de berg op klommen

Lunchen op de berg

Normaal zouden we deze dag al in een tent slapen, maar ivm de regen die voorspeld was voor de avond en onze koffers die een dag later zouden komen door een storing, verbleven we nog een nacht in de knusse kantine (Kijk dat uitzicht vanuit het raam

Hierdoor konden we wel met de auto naar een fjord waar de zon super mooi onder ging!

De volgende ochtend gingen we vanaf de manege de andere kant op en koos ik voor fjord Lizzy. We gingen door verschillende landjes van boeren, langs de koeien en schapen en eindigde uiteindelijk in de bergen tussen de wolken. De bewolking maakte het extra mysterieus en mooi!

Wat een uitzicht!

Eline vertelde ook leuke weetjes en feitjes over de omgeving, boeren, land en deze schattige huisjes waar we tussendoor reden

Tentjes opzetten in de bergen en een stukje afgezet voor de paarden

Om onszelf na het avondeten op te warmen besloten we zonder paarden nog een berg te gaan beklimmen. Een waterval oversteken kan van mijn bucketlist af

Wakker worden met dit uitzicht is toch de beste start van je dag?!

De laatste dag reden we door een prachtig naaldbos, de energie zat er weer goed in bij Eli

Langs een grote waterval, de zon maakte deze dag extra genieten!

En weer terug op stal na een perfecte 3-daagse trektocht!

Vrijdag hadden we pas eind van de middag onze vlucht, dus Eline nam ons nog mee voor een ritje met de auto

We hebben echt genoten, zowel van de omgeving, paarden, het rijden als de extraatjes die Eline aanbood zoals een extra berg wandeling en rondtouren met de auto. Ik heb nog veel meer beeldmateriaal en de foto's doen eigenlijk ook echt onder aan hoe mooi het daadwerkelijk was, maar hopelijk kunnen jullie zo ook een beetje mee genieten van onze tocht!