Niet echt direct het knapste paardje om te zien, maar ze leek me erg lief en was verder precies wat ik zocht. Ik zocht een stevige D-pony, jong en het liefst een merrie.
Abby was toen twee jaar oud en echt zo groen als gras. Ze was magertjes, had schimmel en een wormbesmetting en vond mensen maar vreemde wezens. Haar eigenaresse had haar gekocht voor de fok vanwege haar kleur, maar ze was nog te jong en ze vond haar 'niet bijzonder genoeg' om nog een jaar te laten staan.
Niet bijzonder genoeg... die had er duidelijk geen kaas van gegeten, want dat kleine lelijke eendje is inmiddels toch wel heel bijzonder geworden

Ze is in de tijd dat ik haar heb ongeveer 10 cm gegroeid en iets groter dan ik in gedachten had, maar dat maakt niet uit. Ze gaat echt nooit meer weg, ze is zo lief!

Deze foto vind ik zo typerend voor haar. Het is zo'n heerlijk kalm en blij paard!

En wat zullen we hier eens van zeggen... je kunt niet altijd knap kijken natuurlijk

De eerste stappen onder het zadel zijn ook al gezet, maar we doen heel rustig aan omdat ze nog volop aan het groeien is. Hopelijk kan ik binnenkort wat rijfoto's laten zien!