Voor wie Henkie nog niet kent, zo heet mijn beste marktplaats aankoop van vorig jaar

We hebben tot nu toe enige bokt-bekendheid alleen vanwege ons blessureverhaal kunnen krijgen, nou daar doe ik mijn stoere topper uiteraard geen eer mee want hij kan zoooo veel meer dan alleen zijn poten in de wei proberen te breken

Henk is weliswaar springgefokt maar stiekem best een veelzijdige jongen. Zo zijn we afgelopen najaar begonnen met dressuren, in eerste instantie noodgedwongen vanwege zijn blessure maar eigenlijk bevalt het ons allemaal best prima

Ja ik val op de tweede foto enorm in stoelzit

Maar zo'n stoere gast als Henk staat uiteraard ook open voor andere uitdagingen

We mochten eerst losspringen in hetzelfde parcours, heel fijn want Henkie heeft tot nu toe welgeteld 2 crosslessen gelopen dus hij is nog zo groen als het gras. Dat losspringen heeft hem toch eerst een kleine meltdown bezorgd (en mij wat spijt dat ik alweer een onervaren paard heb gekocht, hoe ging het nou weer met twee keer groen

Met losspringen was alles uiteraard een beetje eng, nou dan maar gepaste afstand van de hindernissen houden

Daarna ging het al een stuk relaxter

Henkie wordt er wel goed heet van

Heel dapper door het water heen

Henk blijft wel een kijker met enorm talent voor fotografen spotten

Ik heb deze foto trouwens voor mijn vriend besteld omdat hij mij hier zo geconcentreerd en bewust met mijn sport bezig vond staan, met een hele gerichte blik en noem maar op. In feite was ik mijn volgende hindernis helemaal kwijt en druk bezig met als idioot rondkijken waar die in godsnaam was gebleven

Anyhow, we hebben toen een lekker foutloos rondje gereden

Springen is sowieso Henkie zijn grootste liefde, ergens in een rij met alles wat los en vast zit proberen op te vreten (zo weet je zeker dat hij van mij is

Geen fotograaf helaas maar ik vind hem wel stoer voor eerste keer in zijn leven deze hoogte, zeker gezien hij niet de grootste is met zijn 162cm

Bedankt voor het kijken ook namens mijn stoere boerenknol.