We hebben nieuwe dingen geleerd & oude internationale vrienden eindelijk weer terug gezien. Met zo'n grote tijd tussen het laatste evenement en deze editie was het wel heel leuk en bijzonder om te zien hoeveel alle combinaties vooruit waren gegaan.
Qua paarden was het de drukste editie tot nu toe, met 29 ruiters. Dat maakt de groepsworkshops best druk!

In groepjes verzamelen voor de workshop van Arne over cavalerie versus infanterie:

Klaar voor de aanval!

In galop door de linie.

Santi vindt dit soort dingen spannend maar hij vond veel steun bij witte reus Belot, een Boulonnais. Ik snap hem wel, als ik een linie moest breken zou ik ook graag Belot voorop sturen!

Cavalerie vs cavalerie workshop door Dominic Sewell

En natuurlijk sparren! Hier hebben Santi en ik de laatste jaren wel stappen in gemaakt, eigenlijk met name op het gebied van dressuur (oefeningen beter kunnen gebruiken om hem meer zelfvertrouwen te geven) waardoor hij nu veel dapperder was in het schermen. Maar ook vrij heftig 'aan', dus smile like you meant it.

Bovenstaande foto's zijn gemaakt door Amanda Melchior.
Op vrijdag heb ik, inmiddels een soort van traditie, foto's gemaakt bij de Brandenburgruine. Dit keer met Amanda, Marjon Kocks (Pixfotografie) en Laura Dijkslag.
Foto van Amanda:

Foto van Marjon:

Foto van Laura:

Weer een mooie editie met mooie herinneringen. Op naar 2023!