Dit was zijn eerste echte grote evenement met 9000, deels verkleedde, mensen, kraampjes, muziek en gezelligheid.
En wederom heeft dit paard weer bewezen hoe braaf hij is. In het begon vond hij het rete spannend, maar bleef keurig aan mijn hulpen staan en later kon hij er zelfs ook van genieten, van alle aandacht, kriebels van bezoekers, extra grassprieten die door kinderen werden aangereikt en er werden zelfs appels met hem gedeeld

Ik was dan ook heel blij met mijn 2 fantastische hulpen: Shilimuis en Kjeld (Gothico op bokt)

Zij hebben ervoor gezorgd dat de mest gelijk werd opgeruimd, waren het aanspreekpunt voor bezoekers en fotografen en als we door de menigte moesten om op een andere plek te komen, hielpen zij om wat extra ruimte te creëren, zodat we konden passeren

Van dit avontuur zijn er behoorlijk wat foto's gemaakt, door veel verschillende fotografen. Deze wil ik dan ook graag met jullie delen

Foto's van Pim Paparazzi:
Met Kjeld als Commandant

Seatbelts on... Ready for take off...

Eva Roemaat was er ook nog, last minute

Eric van de Wetering maakte tegelijk deze foto

Gerrit de Groot:

Giel Ketting: 1 van mijn favoriete fotografen, die ook de prachtige foto met mij in het blauw in mijn profiel heeft gemaakt:

Nathalie Peters:

Marianne Kleine Staarman:

Sanne Dierckx:

Robert Kroon:

Walther Brug:

Marjo Bouwsma: