We hebben de shoot gewoon op mijn wei gehouden. Daisy is sowieso niet het actiefste paard, en zeker in de sneeuw is ze altijd heel voorzichtig. Ik had dus nog heel veel stukken wei waar ze nog niet geweest was, en waar de sneeuw nog niet belopen was.
Genoeg gel*ld, hier zijn de foto's!

Ik denk (denk!) dat dit mijn favoriet is. Kiezen is moeilijk, met zo veel mooie foto's

Deze foto vind ik ook heel leuk - hij beschrijft onze band gewoon erg mooi. Zij is mijn beste vriendinnetje. Daisy is nu 19 jaar, en staat al ruim 9 jaar op pensioen wegens artrose. In de zomer kruip ik er nog wel eens op voor een wandeling, maar 99% van onze tijd breng ik gewoon naast haar door

Met haar lieve sneeuwsnoet

En als laatste, nog een hele mooie detailfoto van haar heerlijke (dekenloze) wintervacht met een perfect sneeuwvlokje!

Ik heb er suuuper hard van genoten!
De volgende shoot staat ook al gepland haha, die gaat door op 2 mei. Want op 3 mei heb ik deze prinses alweer 10 jaar - een heel decennium! - aan mijn zijde

Ik ben - uiteraard - aan het kijken welke foto's ik hier zeker aan de muur wil. Waarschijnlijk de bovenste twee, hoewel nummer 4 ook heel mooi is, imo. Als het alleen aan mij zou liggen, hang ik ze allemaal op, maar ik moet rekening houden met het vriendje, die de muren hier nu al vrij vol vind hangen haha. Wat denken jullie, welke zouden jullie kiezen?
Een reactie vinden wij altijd fijn