Afgelopen week kwam mijn zus langs en hebben we wat foto's en filmpjes van de paarden gemaakt.
De tijd vliegt voorbij en soms vergeet je waar je vandaan komt met je paard.
Vandaag zat ik even door oude foto's te bladeren en zag ik ook onze eerste foto's weer terug. Ik vind het wel leuk om het met jullie te delen.
Barichello is mijn eerste echte eigen paard, een gróót paard, 178 cm.
Hij kwam bij mij als net zadelmak en ik had van te voren alleen maar tinkers gereden en kwam er al snel achter dat dit wel een heel ander type paard is!
Voor mij begon het 'echte rijden' wel met de aanschaf van dit paard. Ik heb onwijs veel door de jaren heen van hem mogen leren.
Bij verschillende mensen gaan trainen maar nu echt bij iemand terecht gekomen die mij als ruiter kan laten groeien.
Ik begin steeds meer te snappen wat ik moet doen en begin ook steeds meer op mezelf te vertrouwen.
Barri en ik hebben veel ups en downs gehad maar opgeven is nooit een optie geweest.
Op dit moment genieten we van alle trainingen en zijn we vooral bezig met het op orde krijgen van alle basisvoorwaarden.
Wij rijden wedstrijden op Z2 niveau en ik ben met hem in de B begonnen (mijn eerste wedstrijd paard

Hopelijk vinden jullie het leuk om een impressie van onze ontwikkeling te zien!
Zo begonnen wij 6 jaar geleden, het is niet eens B niveau te noemen

En dit zijn wij!

Impressie van onze training afgelopen week

Apuuyement, hij heeft veel kwaliteit in de zijgangen

Wat galopwerk

Wissel naar de contra galop

En weer wissel terug naar de rechter galop

Bedankt voor het kijken!

(Uiteraard rijden we ook vaak buiten in het bos en maken we soms een sprongetje maar ik kan maar 15 foto's plaatsen