Even korte uitleg wat ik doe...
Ik vang regelmatig paarden en ponys op die de hulp echt nodig hebben en probeer ze dan weer naar een tijdje te herplaatsen naar een geschikt nieuw huisje.
Maar op moment komen er meer paarden bij dan dat er weg gaan. Mensen vertrouwen het niet als de vraagprijs wat lager is, daarnaast ben ik gewoon altijd zo eerlijk mogelijk... want anders is hulp-paarden opvangen erg zinloos.
Veel mensen schrikt dat af? Ik weet het gewoon niet meer, ik werk gewoon volle dagen in een fabriek voor alle paarden te voorzien van de juiste voer en medicatie.
Het is gewoon jammer dat ik er aan moet denken om er mee te stoppen omdat ik het financieel het anders gewoon niet meer rond krijg en ik van sommige paarden ook afstand moet gaan doen die ik juist niet zomaar weg wil doen

Ik heb enige paardjes wel al verleasd voor een klein bedrag en daarnaast op sommige eens per week een privelesje. Maar met lange na niet genoeg voor de opvangertjes te onderhouden.
Ik snap ook zeer goed dat meeste niet zitten te wachten op niet 'kant en klare' paarden. Maar wil echt niet een persoon worden die veel dingen achter gaat houden, voor mijn paarden te verkopen. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel!
Zit er wel even doorheen en moest het even van mijn hart, maar gelukkig heb ik genoeg steun van alle leuke paardjes om me heen