2018: Van 1 in pension in Noord-Holland, naar 4 aan huis op de Veluwe!
Waar vorig jaar ons hele leven op zijn kop kwam te staan doordat we vrij ineens besloten te verhuizen van Noord-Holland naar de Veluwe (zie topic hierboven) en ons paardenbestand uitgroeide van 1 naar 4, was dit jaar een rustig jaar. Het draaide dit jaar vooral om het optimaliseren van ons Paddock Paradise, maar ook de training van mijn jonge paard werd opgepakt en we hebben uiteraard genoten van de fantastische ruiterroutes die we nu naast de deur hebben. Mijn ouders zijn afgelopen zomer ook al definitief deze kant op gekomen en wonen in het 2e huisje op het erf. Mijn ouders zijn heel handig, dus alles wat ik ga laten zien in dit topic is vooral aan hun te danken

Januari
We begonnen het jaar in de sneeuw! En niets mooiers dan een sneeuwrit maken in het bos

Februari
Het rijden met mijn jonge paard pakte ik weer op

Maart
Om in maart weer stil te komen te staan..
Dit was de eerste winter op deze plek en we dachten goed te zitten met zandgrond. Helaas bleek de toplaag die van de zomer zo mooi was, toch iets anders te zijn dan zand

Voorjaar/zomer
En zo hebben we zodra het kon direct de hele grond laten keren

Wát een verademing.
Ook hebben we toen gelijk de poel gemaakt

En daar waren ze heel blij mee!

En ik ook

Najaar
Met de winter weer in zicht hebben we ook de verharding in en voor de schuilstal gemaakt en alles netjes afgewerkt

Aangezien ik nog maar 2 foto's mag plaatsen wil ik jullie graag nog heel even meenemen op buitenrit.
We wonen aan het bos, dus zijn daar regelmatig te vinden

Maar ook deze uitzichten zijn zeker de moeite waard om toch even te bekijken:
KLIK
KLIK
KLIK
We hebben nog zoveel meer leuke dingen gedaan. Magic en ik hebben een dag meegereden met de Eper Paarden4daagse, we deden een gave fotoshoot op de bloeiende heide, we kochten een spiksplinternieuwe paardentrailer en Dino en ik hebben onze eerste wedstrijd gereden.
Inmiddels heeft het alweer behoorlijk geregend en de rijbak en paddock blijven kurkdroog

Voor wie het leuk vindt, onze avonturen zijn te volgen op INSTAGRAM

Bedankt voor het lezen en een reactie zou heel leuk zijn!