Lady Brown is een 13-jarige merrie die we afgelopen jaar zadelmak hebben gemaakt. Ik denk dat ik voor de clinic er 10-15 keer opgezeten heb, dus ik vond het erg spannend om haar mee te nemen. Daarnaast is het ook een vrij sensibele merrie die als ik haar niet bezig houdt allerlei bakkabouters gaat zoeken, dit in combinatie met een vreemde locatie maakte dat ik zeven kleuren stront scheet

Op zaterdag had ik 1 duoles, deze was in de buitenbak.
1. Even kennismaken

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Tja, en toen raakte mijn oortje los

8.

9.

Daarna ben ik wel weer opgestapt en hebben we weer verder gereden. Hoewel ze het in het begin wel wat spannend vond kon ze de spanning ook wel los laten. De rest van het weekend ging zonder oortje

Op zondag zijn we naar de binnenbak verhuisd. Hier was erg veel te zien, waardoor Lady Brown in de eerste les op slot sloeg. Dit resulteerde in een paard wat alleen nog maar achterwaarts kon denken. Toch nog geprobeerd het beste er van te maken. De tweede les heb ik daarom ook achterin de bak gereden waar een stuk minder te zien was en ben ik veel meer aan het focussen geweest op voorwaarts denken. Dit ging toen ook een heel stuk beter!
10. Duoles zondag, hier zie je duidelijk dat ze minder actief is en zich ook wat strakker in de kaak houdt.

11. Privéles zondag

12.

13.

14.

15. Met zo'n mooi paard kan je niet anders dan glimlachen

Alle foto's zijn gemaakt door Amanda Melchior!