Geloof niet dat rex al wel eens op bokt heeft gestaan.
Augustus 2017 kocht ik rex.
Ik was echt niet gelijk weg van hem kwam eigenlijk voor een andere grote connemara maar die was net verkocht.
En ach als je er toch bent kan je altijd even proef rijden, zo stond rex een paar dagen later bij mij thuis.

Met proef rijden.

Net aan gekomen bij mij thuis, nog schaal in de bespiering en niet te pakken te krijgen in de wei

Ik kocht rex als een brave recreatie pony die ik overal voor wilde gebruiken, springen crossen beetje dressuur miss keer endurance maar alles op laag nivo zonder start kaart.

Maar rex sprong wel erg goed, en ik werd al minder angstig en steeds heldhaftiger met springen.
Langzaam aan werden er plannen gemaakt om officieel met rex te gaan crossen.
We oefenende fanatiek, helaas liep hij na een cross training niet goed en bleek hij later 2 forse bot cystes in zijn knieeen te hebben.
Hij kreeg osphos gespoten en ik moest maar weer eens rustig gaan proberen te rijden als hij weer goed liep.

Ruim 1,5 maand verder reden we de vierdaagse in epe helemaal uit tot grote verbazing van iedereen.
Rex leek iedere dag beter te gaan lopen en de laatste dag was hij niet meer te houden.

Met het extreem warme weer hebben we weinig gereden, maar wat is er dan lekkerder dan een verkoelende duik voor rex en mij.

We hebben ook nog een foto schoot gedaan en ondanks dat rex erg gespannen was kwamen er wel een paar leuke kiekjes uit

Onze doelen moesten worden bij gesteld, ondanks dat rex het fantastisch doet leek offieel crossen mij geen goed idee meer.
We hebben een trec clinic gereden en gaan komend jaar zeker starten.

En we maken graag wat buitenritjes.

Ook zijn we ondertussen offieel B+9

En als laatste gisteren nog een paar sneeuw foto's gemaakt.