Het eerste jaar - soms bloed, zweet & soms tranen; letterlijk.
Jaar twee - elkaar langzaam langzaam beginnen te vinden.
Jaar drie - living the dream!

2018 - het jaar...
... waarin we weer gingen Straô riejen in Renesse.

... waarin we een fantastische shoot met Amanda Melchior deden bij de Brandeburg Ruine in Thuringen.

... waarin we wederom een fantastisch Rossfechten Symposium bij Arne Koets meemaakten. Het eerste jaar dat ik nog steeds nederig kijk naar de rijkunst om me heen, maar me niet meer totaal schaam om me hier tussen al het klassiek geweld te vertonen.

...waarin ik een interview met Hoefslag mocht doen over Rossfechten. Het artikel werd o.a geillustreerd met deze waanzinnige plaat door Amanda Melchior van Santi in terre-a-terre.

... het jaar waarin we weer heerlijke lessen bij Arne Koets hebben gereden.

... het jaar waarin we ook met bosal zijn gaan rijden.

...en ook maar gewoon helemaal zonder hoofdstel. En bij poging drie dan maar gelijk even controleren hoe fijn die wissels nou eigenlijk echt op zithulp staan.

... waarin we WE 3 zijn gaan starten en ik nooit trotser ben geweest dan mijn jongen met nauwelijks oefening vol verve de wissels om de drie tonnen zien doen.

... het jaar waarin Santi met veel meer vertrouwen en showmanship zichzelf liet zien in shows. Bij team Josh Clemens...

...en bij showteam Langenort's nieuwe productie 1001 nacht, zonder vrees tussen de kamelen, struisvogels en vuureffecten!

...het jaar waarin we weer fantastische fotoshoots hebben mogen doen.

...het jaar waarin we weer koeien gingen drijven.

Kortom...
Ons jaar.