Na een succesvolle quarentaine kwam Zhivago om 10 uur aan op Frankfurt Airport.

De paarden worden direct in een speciale paarden container geladen en moeten daarna even wachten totdat ze het vliegtuig op mogen. Hij staat trouwens samen met een ruin en een jonge merrie in de box, gelukkig gedraagt hij zich als een echte heer en zijn er geen problemen.

Als ze eenmaal het vliegtuig in zijn kan ik me ook even gaan installeren, want met opstijgen mag ik helaas niet in het cargo ruim. De paarden zijn sowieso als laatste ingeladen, zodat ze er in Toronto weer als eerste uit kunnen.
Voor mij was het trouwens ook best wel luxe reizen

Na het opstijgen ga ik ongeveer ieder uur even bij ze kijken en wat water/aandacht geven. Het is trouwens wel een leuke wandeling door het ruim om daar te komen

Zhivago was vooral bezig met eten, maar zijn buurman vond de hele reis behoorlijk vermoeiend

Ik mocht ook even de cockpit van de Boeing 777 in

We hadden zelfs nog een beetje file

Na ongeveer 7 uur vliegen kwamen we in Toronto aan!
Ik moest even wachten totdat ze uitgeladen waren, maar toen warden we samen over het vliegveld weggereden. Zhivago en ik hebben elkaar uiteraard beter leren kennen en zijn nu dikke vriendjes geworden. Het is ook wel een beetje een blije kip

Eindelijk tijd om uitgeladen te worden!

Even doei zeggen tegen z'n nieuwe vriendin

En dan gaan we toch echt onze hoefjes op Canadese grond zetten!

Helaas is het hier wel wat kouder, dus maar even snel de deken op

Nu staat hij weer even in quarentaine, maar hij zal snel op zijn nieuwe plekje bij Canadream Farms staan