Na vele tranen en veel paarden geprobeerd te hebben vroeg ik mij af of de paardensport nog wel wat voor me was... Nou, nog ééntje proberen dan.... Een wat kleine gek gekleurde vosmerrie. Die was toch wel heel erg leuk. En braaf. En lief... Niet veel later gekeurd en aangekocht. De beste keus die ik ooit had kunnen maken.
Nog nooit in mijn leven had ik KNHS wedstrijden gereden. Startkaart, MijnKNHS, hoe werkt dat allemaal? Toch maar eens proberen, het ging thuis toch best lekker... Nu een jaar later hebben we 17 eerste prijzen gewonnen. In totaal 58 winstpunten verzameld. Ons PR van 221 (73,67%) een aantal maal mogen behalen. En daarnaast de titels van Utrechts Kampioen, Zeeuws Reserve Kampioen, Hoogste score (dagprijs) Cavalor Team Challenge en overall winnaar CH Haarlemmermeer op onze naam mogen schrijven. En als kers op de taart: brons op het NK.
Ik hoop dat jullie net zo genieten van de foto's als hoe ik elke dag van haar geniet. Foto's zijn vrijwel allemaal gemaakt door Timo Martis Fotografie.
Onze eerste shoot: de vierde keer dat ik op haar reed en meteen "even" naar het bos voor foto's

De eerste echte sjerp. Utrechts Kampioen:

Gevolgd door een bronzen plak met een gouden randje op het NK in Ermelo. Wát zat het dicht op elkaar.

Zeeuws Reserve Kampioen:

Mijn fantastische vader die nauwelijks wat van paarden afwist en zich heeft ontwikkeld tot chauffeur, groom en trouwste fan

Misschien is ze met 1.64m en stekelharige kleur niet het typische, hoogbenige zwarte dressuurpaard. Maar voor mij is ze perfect.

Als je me een jaar geleden had gezegd dat ik zelfs met plezier waterbakken, boomstammen en andere ellende zou springen had ik je voor gek verklaard.
We maken er ook een cross/springpaard van. Eppie begrijpt de techniek prima, ik moet nog even oefenen op mijn zit

De opbrengst van 365 dagen Eppie: heel veel plezier, genot, mooie herinneringen en een vol prijzenbord. Hopelijk wordt 2019 net zo'n fantastisch jaar met heel veel mooie ervaringen.
Jullie zijn een hele mooie combi! Het plezier spat er bij beide duidelijk vanaf!
Ik voel me dan ook echt niet bijzonder haha. Sterker nog, ik voel me met Eppie soms een beetje de vreemde eend