Naam: Josefien
Ras: KWPN (tuigpaard)
Leeftijd: 27
Josefien is vanaf haar 4e jaar van mijn moeder, toen was ik zelfs nog niet geboren
. In haar jongere jaren heeft ze voor de wagen gelopen, dressuur gereden en wat sprongetjes gemaakt. Zelf heb ik alleen maar buitenritjes gemaakt door de polder en dit is wat ze nu al jaren doet & het meeste van geniet. Zo nu en dan nemen we ook gezellig iemand mee, zoals vrienden van school, collega's (en hun kindje), noem maar op. Hoewel zij geen rij ervaring hebben, draven ze zo met Josje weg! En Josefien geniet er overduidelijk van als er extra mensen mee op pad gaan. Ze is een top braaf paard en echt goud waard! Genoeg gepraat, hier komen de foto's (PS. Ik rij áltijd met cap, maar voor de foto even afgedaan):1. Uit 2017, gemaakt door een vriendin. We rijden nu al een tijd bitloos.

2. Typisch onze polder

3.

4.

5.

6. En nog 2 foto's die ik zelf heb gemaakt, vooral om te laten zien hoe goed ze dr nog uitziet

7.

8. Uit 2016, gemaakt door Mandy Roeting Fotografie. Helaas hier nog een bit, maar ik vind ze te mooi om niet te laten zien.

9.

10.

11.

12.

13.

14. Uit 2015, gemaakt door mij in onze tuin & hun weide

15. En we sluiten af met oortjes!

Bedankt voor het kijken!
en daarna foto 5, die is minder mooi qua kleuren en opzet, maar precies zoals wij zijn samen.