Flow is een 8 jarige merrie van Negro x Uniform. We zijn in september 2017 gestart en hebben nu 6 wedstrijden gestart in het L1, 17 winst en hebben ons geselecteerd voor het NK. Ik rijd haar 2 keer per week, de andere dagen rijdt mijn moeder haar die pas ook gestart is in de B met haar.
Ons debuut ging redelijk fijn, de 2e proef wat minder, maar ik was tevreden. Op dit concours zijn er dagprijzen te winnen en een overall prijs voor die klasse over het hele weekend. De 1e dag waren we de 1e proef 1e met 201,5 punten, de 2e proef waren we 4e uit mijn hoofd met 194 punten. Hiermee wonnen we de dagprijs, een dekje. De 2e dag werden we 2e met 197,5 punten en 1e met 196,5 punten. Hier hadden we weer de dagprijs en dus ook en overall prijs, nog een dekje, een deken, een waardebon en prijzengeld. Met dat prijzengeld heb ik een nieuwe frontriem gekocht.

Geslaagd debuut, 7 winst.
1e dag met ons reserve jasje.

1. Linkerhand rechter op houden en niet terugwerken.

2.

3.

4.

5.

6.

2e dag
7.

8. Hetzelfde als 1

9. Niet te veel stelling, dat pakt ze graag zelf linksom, maar mag rechter blijven.

10. Richting halsstrekken wat ze enorm goed kan, maar dan moet ik haar niet voorover laten vallen.

11.

12.

13.

14. Een deel van de prijzen!

15.

Er is genoeg commentaar te verzinnen, maar we zijn alweer 4 maanden verder, hebben een ander zadel en zijn een stuk verder, dus veel nut heeft het niet. We hebben elke week les en ik ben intensief bezig met revalidatie voor mezelf en daarbij ben ik ook aan het werk met mijn houding. Sommige dingen kan ik helaas niet door niet meewerkend lichaam, maar we zijn er hard mee bezig dat Flow er in ieder geval geen last van heeft.
Ik zit in nieuwe zadel net wat makkelijker, maar op foto's zie je dat verschil minder. Aan mijn houding kan je heel goed zien of ik een goede of slechte dag heb. Op een goede dag haal ik een 8 of 9 voor houding en zit, anders een 6 of 7. Schouders naar achteren is zo'n ding bijvoorbeeld, net als benen lang en gewoon ontspannen kunnen zitten. Ik ben dan ook niet blij hoe ik zit op deze foto's, dat kan en moet veel beter.
tijdje niets van jullie gezien maar word gelijk weer blij van het plezier en gemak die jullie altijd uitstralen