Regelmatig worden er topics van RIJ-ITP overladen met harde kritiek, hoe goed bedoeld deze tips ook vaak zijn.. Ik vind het jammer dat er hierdoor steeds minder bokkers fototopics durven te openen, want ik vind het juist heerlijk om naar rijfoto's van anderen te kijken en om hun evolutie te volgen!
Om deze negatieve tendens te doorbreken, heb ik dit fototopic geopend, waar alleen maar leuke en lieve commentaar mag gegeven worden. Ik ben van mening dat er over iedere combinatie wel iets positiefs kan gezegd worden. Ookal zijn er misschien heel veel verbeterpunten, zijn er altijd wel dingen die al wél heel goed gaan!
De spelregels zijn als volgt:
Stap 1) Je plaatst een reactie over het vorige bericht en benoemt minstens 3 positieve dingen. Wil je ook heel graag iets positiefs kwijt over twee of drie combinaties geleden? Hou je dan vooral niet in!
Stap 2) Je plaatst zelf een 5-tal rijfoto's van jezelf en geeft hierbij een korte intro (bvb niveau, leeftijd van het paard, etc.)
Stap 3) En nu is het wachten op de complimentjes van de volgende die een reactie plaatst.
Hopelijk krijgen we een gezellig topic bomvol met lieve complimentjes voor elkaar!
Wie doet er mee?

Als TS zal ik starten...
Hieronder zien jullie foto's van mij en mijn 17-jarige ruin Unicum.
Hij heeft tot zijn 12de op het land gestaan. Toen heb ik hem gekocht en heb ik hem opgeleid van de B tot nu het Z2. De wissels gaan nog niet zo soepel, maar ik ben al onwijs trots op de weg die we hebben afgelegd

Ik laat de eerste reactie aan de volgende over, heb op dit moment even geen recente rijfoto's maar hoop daar van de week verandering in de brengen 

Ze is inmiddels 9 en we zijn net L2 startgerechtigd en hebben nu de eerste twee winstpuntjes in die klasse binnen.