Vele van jullie zullen Mirre nog wel kennen als het Medisch wonderpaard... (zoniet zie mijn profiel voor topics)
Mirre, mijn doorzettertje, mij grootste trots zal ik helaas helemaal terug trekken uit de sport maar ook helemaal op pensioen zetten.
Lichamelijk is ze eindelijk na 7 jaar helemaal goed na zoveel training, behandelingen elke 8 weken.
Maar helaas is ze de laatste 4 a 5 weken achteruit gegaan in haar hoofd, het is niet het paard dat ik ken en ook met pijnstillers is ze enorm schrikachtig voor normale handelingen, steigerd ineens en kan niet eens een rondje normaal stappen erop.. ook longeren is niet meer fijn voor haar.
Enige wat we nu zouden kunnen doen is een CT scan, maar na meerdere ingrepen en zoveeeel kliniek bezoeken wil ik dat haar niet meer aan doen het is goed zo... zolang ze niet achteruit gaat mag ze genieten van haar pensioen.
We denken dat er een tumor is terug gegroeid of een zenuw knelt, ze heeft al eens een tumor gehad in haar hoofd die is weggehaald dus er is gerommeld in dat hoofd.. uiteraard staat ze onder toezicht van mijn dierenarts, Kliniek Lingehoeve en mijn stalgenoten en mijzelf.
Onderstaand paar van onze mooiste foto’s:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Lieve Mirre, bedankt voor je inzet 7 jaar lang, je gaf nooit op en deed er alles aan om zelf beter te worden. Je bent een geweldig paard.. mijn ‘once in a lifetime horse’
.