Net enkele weken in Nederland samen met zijn moeder zijn ze samen bij ons komen wonen.
Cooper echt zo verlegen als wat, overal bang voor, vooral voor mensen maar oef wat kon ie al bewegen zeg.

Nu zijn we een paar jaar verder en is onze kleine Cooper uitgegroeid tot een stoere hengst en vannacht is zijn eerste nakomeling geboren. Heb helaas nog geen droogfoto dus die houden jullie tegoed.
Het is een paard met een geweldig karakter.
Stoer op zijn terrein, maar ow zo lief als hij in de hand is. Echt een droompaardje.
En werken, ja dat wil ie wel. Hij heeft een enorm werkwillig karakter en is dan ook met zijn gedachten bij het werk. Of hij nu de dag ervoor nog merries heeft gedekt, je neemt hem zo mee naar show en hij doet z'n ding.
Ik sta er iedere keer weer versteld van hoe fijn dit paard is.
Ja ik hou met heel mn hart enorm veel van hem.
Hij is mn grote trots.
Zo verschrikkelijk blij dat hij in mn leven is gekomen.

En qua shows betreft, zijn trainster haald echt het beste in hem naar boven, en dat allemaal op een hele speelse ontspannen manier, want ja het is en blijft een aspc natuurlijk.
Ja heel trots op die combinatie, die hopelijk een mooie lange toekomst tegemoet gaan.

met een heel vriendelijk hoofd.
.
echt foto’s die vroeger op van die vul-pagina’s stonden die je een klapper vol kon sparen met allerlei rassen en informatie. Daar had ik als penny bij deze foto’s wel weggedroomd.