Commetaar geven over dat ik de kinbescheremer mag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe zit dat met die kinbeschermer. Wist sowieso niet dat die nog te verkrijgen zijn
prugelpiet schreef:paardje1983 schreef:Bij Agradi kan je ze kopen, maar had nog eentje thuis liggen
Waar is dat voor? Als ik vragen mag.
friesam schreef:prugelpiet schreef:
Waar is dat voor? Als ik vragen mag.
In 1985 (of 1990) dachten ze dat dat veilig was. Daarna snel afgeschaft ivm vele snedes in kinnen bij gevallen ruiters.
Een cap dient iedere 5 jaar vervangen te worden ik vermoed dat deze die leeftijd zeker bereikt heeft.
toevoeging: https://www.agradi.nl/premiere-kinband- ... -zwart.htm
agradi heeft ze inderdaad een tuigje dat je om je ouderwetse cap met elastiek kon doen zodat het opeens een "veiligheidscap" was. Het was destijds verplicht bij springen.

CharmingS schreef:paardje1983 schreef:Heb nou klanten die per se willen dat ik het gebruik met zadelmak maken. Vinden ze een veiliger gevoel
Ja want als je er nu af valt kun je naar de kaakchirurg
Goed gevoel van veiligheid die klanten
Wel een leuk paardje trouwensWat is het voor afstamming?
Thincla schreef:paardje1983 schreef:Geen reacties meer? Denk zal wel veel commentaar krijgen
Wil je dat dan graag?
prugelpiet schreef:Het enige wat ik kan bedenken is dat je je schouders niet zo moet optrekken. Je lijkt vreselijk verkrampt te zitten.
Maar dat kan net zo goed een moment opnamen zijn, vandaar dat ik er voor koos er niks van te zeggen.