We zijn met zijn tweeën aan het uitvogelen wat we samen allemaal kunnen doen.

Eerst nog iets anders leuks!
Want sinds kort heb ik een eigen trailer!

Echt een droom die uitgekomen is, want er is niets leukers dan samen in het bos wandelen met gezin, familie en je paard!
Een mooie zondagmiddag, mijn zus op Nick en mijn vader met mijn dochtertje Marloes. Zo samen zijn is toch genieten?
De rest van de familie was ook gezellig mee, maar lopen buiten beeld.

Nick en ik met de 'Nickrope'. Meestal doen we dat als leuke extra tijdens het uitstappen.

Ook ben ik al gezellig met mijn zus en Nick op pad geweest. Echt een leuk zussenuitje.
En ontdekken we samen de bossen!
(Hier stootte ik mijn hoofd aan de takken

Intussen ben ik ook al een paar keer met Nick alleen op stap geweest. Best wel spannend natuurlijk zo in m'n eentje, maar door het te doen leer je en gaat het steeds makkelijker.

Vorige week vrijdag heb ik de kinderen van school gehaald, tasjes ingepakt met picknick spullen en Nick in de trailer gezet. We zijn naar het bos gereden en gaan picknicken!
Een hele onderneming, maar het was zeer geslaagd.

Zoonlief David wil even op de uitkijktoren klimmen, prima wij wachten wel beneden! En als je dan toch boven bent, neem de camera maar mee.
(David heeft de onderstaande foto's van ons uitje waar ik op sta ook gemaakt).

Even de zandvlakte aanvegen.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/27067252_1666369046788063_3011748345395427381_n.jpg?oh=833d563e63c2e477bbc4914ad6875a09&oe=5AE68E9F
Terwijl de kinderen aan het picknicken zijn, ben ik op de zandvlakte aan het oefenen.

Nick en ik zijn bezig met het commando liggen, maar Nick maakt er een hele show van en blijft op zijn kont zitten.

(Het commando zit er nog niet in, maar het begin is er!)
"Kom maar op met die beloning, ik zit wel lekker zo".

En nog een keer oefenen met commando liggen.

Daarna is het tijd om weer terug te wandelen naar de trailer. Mini groom Marloes mag Nick ook vasthouden.

We kunnen dus heerlijk op stap! Echt een hele vrijheid zo'n eigen trailer. Super blij mee!

Maar ook thuis zitten we niet stil. We proberen graag nieuwe dingen.
Zo ook zaterdag. Want zaterdag was het tijd om te gaan... schilderen!
Eerst hebben Nick en ik droog geoefend. Letterlijk. Dus zonder verf met de kwast op het canvas spelen

Even mijn broek een kleurtje geven.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/27459294_1674132762678358_4390849997300830795_n.jpg?oh=59ef8e5fd5e81ae07667a0dea78838de&oe=5AD85F31

Het resultaat:

En de film

Laat het mooie weer maar komen, want wij zijn klaar voor nog meer leuke ritjes en schilderwerkjes