Allereerst natuurlijk nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Van de week zijn er wat foto's gemaakt van mij en mijn pony in de les. Helaas was de bak een grote modderzooi dus heel veel hebben we niet kunnen doen en natuurlijk loopt hij fijner in een droge bak
maarja, alsnog vind ik het leuk om er wat te delen
Ik heb les en ik weet wat onze werkpunten zijn dus ik ben niet per se op zoek naar rijtechnisch commentaar. Mocht je iets opvallen en het heel graag kwijt willen dan ga je gang :pIk heb Normini gekocht toen hij 5 was, nu bijna twee jaar geleden. Hij kende nog bijna niks, was superstout, had totaal geen respect voor je en was niet opgevoed. Ik heb hem zelf doorgereden en heropgevoed en nu is het echt een superleuke pony
Het blijft een pony met een karakter maar als je weet hoe je daar mee om moet gaan is het echt een super werkwillig en leuk dier. Zo lief en schattig als hij eruit ziet is hij dus niet.. dat maken we keer op keer mee maar dat maakt hem nou juist ook zo leuk en eigenzinnig
Helaas studeer en woon ik ver weg dus zo heel veel zie ik hem niet. Nu in de vakantie had ik mooi de mogelijkheid om te genieten van mijn meisjesdroom
Hij meet 1.39 en ik ben 1.60.
1. Dit zijn wij

2.

3. Om de een of andere reden zijn er alleen foto's van linksom, maar hier een foto van de andere kant voor het idee hoe hij er uit ziet

4.

5.

6.

7.

8. Pasje verruimen, vindt hij uiterst ingewikkeld

9.

10.

11.
En van de zomer

12.

We gaan er een mooi 2018 van maken! Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!