Long time no see en vooral In the Picture
Tja de titel zegt eigenlijk wel genoeg, momenteel staat de teller op 9 en verwacht ik volgend jaar nummer 10 en 11 aanstalten maken
2 heb ik in samen eigendom waarvan deze in de loop van dit jaar en volgend jaar beide verkocht gaan worden, en dan heb ik nog een pony welke dit jaar verkocht zal gaan worden. Ik zal echter hier alleen plaatsen wat volledig mijn eigendom is
Mijn merrie waar het fokken allemaal begon
Ald Feart's Mierela bij eigenlijk vele wel bekend.

Verwacht volgend jaar mei een veulen uit deze combi:

Ze bracht me al 2 geweldige nakomelingen welke nog steeds in mijn eigendom zijn namelijk:
Gonna be Famous HS zilveren bokt veulen van 2015 en nu een grote stoere hengst welke klaar gemaakt word voor het HK

Crème de la crème HS

Foto van vandaag nu 1.5 jaar oud

Ik had de smaak van het fokken goed te pakken en vind het echt geweldig en was al snel op zoek naar een goede duitse rijpony merrie en daar kwam
Hesselteichs Lillyfee II een staat premie stute van 4 jaar oud en drachtig
kwam als een echt wollie bollie aan en met een beetje Nicole magie was ze snel prachtig! 

Tevens is Lillyfee ook drachtig voor volgend jaar mei:

Ze beviel van een prachtig palomino merrie veulentje genaamd: Lilly Rose HS welke ik natuurlijk voorlopig nog even geen afscheid van kon nemen

Want die kan me toch partij bewegen
En mijn nieuwste aanwinst
Meet Cupido

Een 2.5 jarige holsteiner hengst van Casello x Ravel x Ramiro Z en meet nu al 1.66/1.67 wat momenteel de plannen zijn is vooral even genieten van hem, hij is nog jong en doet nog niet heel veel. Ik was voor me zelf eigenlijk opzoek naar springpaard maar in de kleinere maat en hij gaat wel boven de 1.70 uitkomen en voor klein duimpje als ik is dat erg groot
we zien wel wat op ons pad komt voorlopig staat ie mooi te wezen
heb toch nog knap gedaan mijn eerste 3 veulentjes.