wij als een gek op de vluchtstrook, ik wilde de klep dichtdoen maar kreeg deze weer terug tegen me hoofd geslagen. Uiteindelijk door hulp van lieve medepaarden mensen de achterkant met spanbanden dichtgekregen. Paard volledig in paniek, 112 gebeld en iemand om ons op te halen. Die kwamen gelukkig vrij snel, ook dierenarts om hem te verdoven want hij was zo in paniek en we konden niet omladen. Trailer van binnen ook helemaal stuk, dat ook nog enigszins gerepareerd.. ambulance bij mij geweest, politie en anwb (? Volgens mij heet dat anders) de weg voor een deel afgesloten en toen weg vervolgd naar de dichtsbijzijnde parkeerplaats. Daar paard behandeld (had wat wondjes, wonder boven wonder niks ergs). Paard liep zo mee de andere trailer op, staat nu bij de stal waar we les hadden. Wij verslagen naar huis met een Humbaur trailer van nog geen half jaar oud volledig total los, wat is ons gebeurd.. 
Wat ik met dit topic wil? Denk na voordat je alleen op pad gaat. Ik doe en deed het ook altijd, maar denk nu wel 2x na. Heel veel dank aan de mensen die ons geholpen hebben, ik moet er niet aan denken om er alleen gestaan te hebben...
En aan iedereen die met grote ogen me aankeek omdat ik eruit zag als een bloederig monster, stoppen had jullie niet misstaan