Net terug van een hele leuke, leerzame en vooral ook een vermoeiende instructieweek haha. Veel geleerd, lekker gepennyd en fijn gereden

Harry is een 5jarige connaisseur x serano gold en heeft al zijn punten in het M1. We doen het lekker rustig aan, maar hij pakt alles zo enorm goed en snel op dat het allemaal erg makkelijk gaat.
Hij moet wel sneller in het achterbeen, meer gaan dragen en dan wat minder groot en sloom maar juist vlugger en actiever
ik moet vooral in de galop meer op mijn gat gaat zitten, handen wat lager, uitkijken dat ik links niet inknik en wat rechterop (vooral mijn schouders). We hebben goede begeleiding dus het komt vast allemaal goed 
Dinsdag begonnen met longeerles, 20 minuutjes. Daarna dressuurles gehad. Woensdag een dressuurles en mentale training gevolgd, donderdag 2x dressuurles (arm dier wist niet wat hem overkwam, ook 2x een half uur/40 min gedaan). In de avond een schriktraining gedaan, vond het sneu om erop te gaan dus lekker aan de hand meegenomen. Geweldig vond ie het!! Niks was eng (oprecht echt niks
en vooral reuze interessant. En vandaag afgesloten met 20 min priveles! Kijk mee en geniet van harremans
(heet hij echt harry? Sorry juf maar harrewar klinkt ook niet
)