Mijn schatje

Maar Josje is nog altijd Josje natuurlijk

Vandaag was het tijd om even het zadel erop te gooien, voor wat serieuze gehobbel in de bak. Alleen, had ik uiteindelijk meer zin om wat aan te kloten. Het begon met leuke foto's willen maken, maar mevrouw deed haar oren natuurlijk niet naar voren.
"Moet dit nou?"

Doe die oortjes nou naar voren, fluister ik... Krijg je straks een lekkere wortel
"Neen"

Gelukt! ...

Oké oké, leuke foto's zaten er niet in
, dan toch maar even rijden. Alleen was ik spontaan vergeten hoe. Ik bedoel, ik rijd niet zo vaak meer, dus moest er even weer inkomen. Zo?

Ik heb de tijd van mijn leven en Josje o-... Niet echt

"Baas... Baas, kun je misschien even niet..?"

Volgens mij heb ik het

Of toch zo?
"Zucht.."

"Dit is dus waar ik constant mee moet dealen, met zo'n baas.."

Ik denk dat deze blik alle gevoelens van Josje perfect samenvat

Oftewel we hebben het superleuk gehad! Muhaha
Nee, maar echt, we hebben ook nog wat sprongetjes gepakt en als er iets is wat ze leuk vind, dan is het wel springen, ook al zijn we beide geen ster. Dus we sluiten af met de oortjes naar voren!

(Er is enige verwarring over haar naam haha. Ze heet namelijk geen Josje in het echt, maar omdat ze een beetje een aparte naam had heb ik het jaren geleden op bokt veranderd in Josje.. Om anoniem te blijven en blabla. Ondertussen ben ik allesbehalve anoniem meer haha, maar goed, iedereen kent haar onder Josje dus ach, ik laat het op bokt lekker zo)

!!! Door het berichtje van Lente herinner ik me ineens weer jouw topic! Na een tijdje was ik het kwijtgeraakt maar wat GOED en fijn zeg dat je er weer op zit!!
Wauw!
Niemand echt denk ik. Laat staan dat ik op mijn paard rondjes zou kunnen draaien en staan. Maar ik vertrouw mijn paard genoeg om het te kunnen doen, hoewel het niet eh, super verstandig is haha, maar ik ben nooit zo verstandig geweest