Gio heb ik sinds 5 maanden oud veulen. Zelf beleerd, lekker naar buiten het bos in, leuke dingen doen en naar Hengstenhouders voor dekseizoen.
Nu is hij net terug van dik half jaar luieren als dekhengst in de kudde, van Staatsbosbeheer
. Hij word dit jaar 7 en dus tijd om écht aan werk te gaan!We hebben eerst samen conditie opgebouwd na Staatsbosbeheer.
Daarna heeft hij maandje in training gestaan bij Corina van de Bunt. Ik vind mezelf niet 'dressuurkundig' genoeg namelijk om het hem aan te leren. 
Nu is hij terug van zijn training en hebben we onze eerste échte dressuurles gehad saampjes !!
Ik moet echt nog wel een hoop leren en soms meer durven doorpakken, maar heb uiteindelijk fijn gereden! We lessen ook bij Corina, zij kan mijn nu de beste manier uitleggen die bij Gio past!Ik moet eraan denken op mijn billen te gaan zitten
, vooral in galop en mijn handen draag ik soms wat ongelijk. Hopelijk vinden jullie het ook goed voor een eerste les
??? Dit was Gio begin November! Harig en vrij dikkig uit de kudde gekomen, onze eerste dag weer samen.

En nu van onze les. Staat wel allemaal door elkaar hoor

Ik kon na de les weer lachen hoor... alle stress weg

Voor wie het leuk vind, hier filmpje van Gio (onder andere gereden door Corina vd Bunt
) samengesteld van de Hengstenkeuring. http://www.youtube.com/v/GURAl7MdHd4
Ik vond vooral ook heel spannend. Gio en ik hebben vanalles al gedaan, maar echt dressuurmatig vind ik zelf altijd erg lastig. Bang verkeerde hulpen te geven bijvoorbeeld, zodat mijn paard het niet snapt.... Nu lekker lessen en doen, zodat we dit ook kunnen later hopelijk!
Anders wilde ze vast eens daten