MoppieFilou schreef:Superleuk! Goed dat je het opnieuw geprobeerd hebt!
Ik kan mijn eerste galop ook nog goed herinneren, is inmiddels nog maar acht maandjes geleden

(Eigenlijk al veel langer, ik heb vroeger ook even gereden maar toen was ik nog heel klein dus ik kan het me niet meer goed herinneren

. Heb toen ook niet zo lang gereden dus ik denk zelfs dat ik maar één keer galop aan de longe heb gedaan.). Al bij mijn derde of vierde les "We zullen de galop eens proberen.". Ik dacht zelf "Help dit ga ik echt nog niet kunnen!" maar wonder boven wonder lukte het heel goed! Natuurlijk stuiterde ik nog wat maar dat is meer dan normaal denk ik

.
En je bent inderdaad een echt geluksvogel met 4x per week rijden

! Mijn moeder vind paardrijden gevaarlijk dus ik mag al blij zijn met één keer per week

.
Wat leuk om jouw ervaring te lezen! En ik ben ook heel dankbaar dat ik deze kans heb
. Mijn moeder vindt paardrijden ook gevaarlijk maar ze heeft maar geaccepteerd dat ik het doe; stiekem vindt ze het ook wel leuk, al laat ze meestal merken hoe eng ze het vindt (snap ik ook wel weer).
Imke123 schreef:Is echt speciaal de eerste keer galopperen. Toen ik de eerste keer ging galopperen reed ik al zo'n twee jaar paard dus ik had al een aardig goed balans dus ik had minder moeite met het rechtop blijven zitten. Maar ik weet nog goed hoe speciaal het was om eindelijk echt voor het eerst te galopperen.
Wauw dedicated! Je hebt je in elk geval eerst even goed ontwikkeld. Verstandig eigenlijk! Het is inderdaad super speciaal. Beetje dramatisch misschien maar ik loop de hele dag al met een geluksgevoel rond. Dit was een van de meest bijzondere dingen die ik ooit hebt gedaan.
PimxBotje schreef:De eerste keer galop vond ik prettiger dan draven,

Ik eigenlijk ook! Het zit een stuk makkelijker uit en lijkt ook wel veel vlakker dan draf. Heerlijk!