Sinds december 2016 lease ik een ontzettend knappe KWPN, hij is 1.65 hoog ongeveer en 15 jaar oud. Ik doe voornamelijk dressuur met hem, maar sinds kort springen we ook aardig veel! 12 april gaan we meedoen aan een oefenparcours van 90 cm. De eigenaresse rijdt dan 1 parcours en ik ook
Vandaag hebben wij onze eerste echte buitenrit gemaakt naar een strandje hier in de buurt, hier mag je tot 1 april op dus het leek me een goed idee om daar heen te gaan nu het nog kan
Recente dressuurfoto's heb ik helaas niet, hij is zoveel veranderd sinds de laatste keer
Goed, nu de foto's
1.

Dit was in december, hier reed ik hem denk ik 2/3 weken.
2.

2 weken geleden wat foto's gemaakt met een vriendin
3.

Iets eerder, blackfoto's gemaakt van mijn knappe jongen
4.

Eerste keer buiten springen. ik ben echt geen springheld, maar omdat Umo altijd zo braaf is durf ik inmiddels steeds meer

5.

6.

7.

Het kan niet altijd goed gaan

8.

En dan nu de foto's van onze eerste buitenrit
9.

10.

11.

12.

Mijn favoriet
13.

14.

15.

en nog een filmpje van afgelopen vrijdag
https://www.youtube.com/watch?v=ArvUfPrKMWI
Ik ben mij er van bewust dat ik niet altijd even lekker meezit in de sprong, hier wordt aan gewerkt. Ik ben/was nooit zo'n held dus sprong altijd vrij weinig, inmiddels vind ik het ontzettend leuk en ben ik hard bezig mijn houding e.d te verbeteren.
Al met al ben ik heel erg blij dat ik dit leuke paardje mag rijden en wil ik m voor geen goud meer missen
sorry voor mijn extreem geconcentreerde/lachende hoofd op sommige foto's

Tips zijn welkom trouwens, maar houd t lief alsjeblieft
En veel succes de 12e!
hij doet me denken aan Ferro! xD