Me oudste zoon had enkele maanden geleden totaal geen oog naar paarden
jammer voor mama. Maar de jongste daarin tegen is helemaal gek van paarden
Kindjes zijn 5(adhd/autisme) en 2 jaar, maar de oudste begon toch steeds meer interesse te tonen en te willen rijden.
Omdat ik zelf regelmatig jong spul opkoop en inrijd had ik op dit moment niet echt een geschikt paardje voor de kinderen meer. En die ik heb staan zijn boven de 1.25cm en dat vind ik behoorlijk hoog om het op te 'leren'. (gaat er weleens op en dan aan de hand maar durf hem niet losser te laten daarin, vind pony's te hoog)
En aangezien ze vooral ook steeds meer zelf willen doen en ik nu veel nee moest verkopen of dat kan niet etc, stimuleerde dit ook niet echt.
Dus dan maar op zoek naar een super brave kleinere pony. We zouden er eigenlijk 1 over kunnen nemen maar helaas wilde kennissen deze dan toch niet kwijt. (jammer voor ons maar even goede vrienden natuurlijk )
Daar ging dan de zoektocht (waar we overigens geen haast mee hadden) er waren er inmiddels al enkele voor onze neus verkocht (wist niet dat brave shetlander zo vlug verkocht werden jeetje zeg en die prijzen
) Me zoontje had daarbij inmiddels toch ook wel een voorkeur gekregen dat zijn paardje gevlekt moest zijn (net als zijn hondje ) dus bruin met wit. (dan word de zoektocht nog moeilijker)
En dan staat er ineens een pony op MP gelijk bellen, te laat!! gereserveerd.

Maar wilde toch de dag erna terug bellen ivm eventuele afzeggingen. Dag erna bellen en wat een geluk mensen hadden afgebeld. Gelijk afspraak gemaakt voor dag erna en wat een dotje

Pony gekocht en dag erna (vandaag 23-3-2017) kwamen ze haar dan ook gelijk bellen. wat een geluk want er was nog iemand die anders zou komen voor deze leuke merrie.
Wilene v.d. Meijdijk (hier word ze nu Leentje genoemd)
merrie
12 jaartjes
90cm
v. kameleon v.bangaerde
m. katasja v.d. gemarisahof
Vol trots gelijk aan de slag, staartje wassen en even hoefjes wat opkappen (was nodig)
Geniet van de foto's en hopelijk kan ik regelmatig vol trots meer topics openen.
klein filmpje
https://youtu.be/0Dr0cLOgRP8

Er moest en zouden vlechtjes in haar, haren komen daar zei me zusje geen nee tegen (haha terug in de tijd)

Even erop gezeten om de spullen die we hadden wat te testen, halster en zadel zijn op maat nu de rest nog
(dus als iemand daarin tips heeft waar te halen shetspullen?) 
)