Het programma staat inmiddels online:
https://www.ej.nl/ladies-night.html
Wie gaat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga ook. Maar ik twijfel nog tussen Nieuwegein en Amersfoort
Vind het altijd erg gezellig en natuurlijk een mooi excuus om te shoppen
Dreamybol schreef:Geen haar op mijn hoofd dat ik me daar nog een keer waag met zo'n avond.. Alleen de arrogantie al dat ze het zelf de normaalste zaak van de wereld vinden dat mensen wel 1,5 uur (of langer!) in de rij gaan staan, terwijl personeel niets meer kan doen dan met elkaar kletsen omdat iedereen in de rij al geholpen is (behalve met afrekenen).
En ja, het excuus is dat er nou eenmaal niet meer kassa's zijn in de winkel, maar ze weten inmiddels dat het druk is op die avonden, dus over een oplossing voor die rij kan allang nagedacht zijn. Maar waar automatisering normaal gebruikt wordt als oplossing, wordt het bij EJ gebruikt als excuus.
Ik kijk er al naar uit... Heb bij de uitverkoop van een paardenwinkel hier in het dorp ook een uur moeten aanschuiven en dat was idd echt niet fijn!! Maar 1 kassa voor de hele winkel, en dat bij een aangekondigde sale avond van -50%...
Weten jullie wat dit voorgaande jaren was?
terwijl ik het ook nagevraagd heb bij Divoza en die zeggen dat zij gewoon de prijs hanteren van de leveranciers. Dus een verhaal (EJ??) klopt niet.. 

ierusju schreef:Ik ben er ook bij, alleen moet ik werken...
De actie op de zomerkleding is 15% en alleen vandaag geldig in de filialen en online. De 25% korting op een artikel naar keuze is geldig tot 4 april.
Waarschijnlijk zie ik je dan nog wel Amira12