Ik realiseer me steeds meer wat voor een bijzonder paard mijn maatje Busted is. Afgelopen zondag hebben we in de Subtop ZZ-Zwaar gestart. Dat is beloont met twee winstpunten en een 2e en 4e plaats. Ik was zo ontzettend trots, dat ik op het idee kwam voor dit topic.
We houden ervan om veelzijdig bezig te zijn. Meneer heeft zo zijn eigen grapjes en humor, daarin laat ik hem gewoon lekker in zijn waarde laten. Maar jeetje wat heeft hij een top karakter, intelligentie en een will to please. Hij is overal voor in, hoe gek we het ook verzinnen en in de sport staat hij zijn mannetje. Met recht durf ik hem daarom ook mijn XL kinderpony te noemen
Met dit topic wil ik een paar foto's delen van ons. Enerzijds om te laten zien dat kiezen voor uitkomen in de sport niet hoeft te betekenen dat je moet stoppen met 'spelen en genieten' met je paard. En anderzijds om Busted eens flink in het zonnetje te zetten. Dat heeft die harde werker meer dan verdient!
Heel veel kijkplezier!

Van serieus trainen...

naar picknicktafels springen

en andere gekke sprongen...

We doen ook grondwerk en vrijheidsdressuur

en geven hier demonstraties in!

Samen genieten van de natuur op buitenrit

Heggetjes springen

Of verkleed als eenhoorn op de staldag

Hij vindt het allemaal prima

En speelt graag mee!

Naast al die gekkigheid moet ook gepresteerd worden

En dat doet meneer goedgemutst met de oortjes erop!

Hij is echt mijn grote vriend!
Ons doel is het zo ver mogelijk schoppen in de sport, leuke dingen blijven doen en daarbij boven al genieten!
Heel erg bedankt voor het lezen en kijken!