Weer een nieuw topic van ons, we hebben weer wat nieuws gedaan.. en wat ben ik trost op de power knol!
Kiwi is meer dan een jaar geleden terecht gekomen de boer waar ik rij. Zie viewtopic.php?f=253&t=1904026 voor wat achtergrond informatie

In dat jaar hebben we beiden veel geleerd, van elkaar, maar ook beiden het echte werk geleerd. Zo heeft Kiwi leren werken op het land.

Heeft ze boten leren jagen.

Natuurlijk voor de kar gelopen.

Vorige week hebben we bomen leren slepen! Voor Kiwi was het de derde keer, voor mij de tweede. Wat was dat hard werken, voor beide.. ik was op den duur echt kapot en dit werkte niet bevorderlijk bij onze samenwerking. Wilde echt even de handdoek in de ring gooien en zei tegen de eigenaar dat hij het maar verder moest doen, wilde Kiwi niet verpesten.

De beste man heeft mij op een bankje gezet, paard er bij.. ff tot rust komen, daarna weer vol frissen moed er tegen aan. Erg fijn af kunnen sluiten gelukkig.
Er zijn hele gave foto's gemaakt, die ik graag met jullie wil delen, ik ben zo ontzettend trots op d'r!

Luisteren naar wat de bedoeling is..

Sommige stukken waren zo dicht bebost met struikjes en kleine boompjes, dat het veiliger was om er even naast te lopen i.p.v. er achter.

Veel heuveltjes op en af, extra moeilijkheidsgraad..

Hooo.. brave poownie.

En op den duur liepen we rond alsof we dit elke dag deden.. al zeg ik het zelf

En de mooiste foto voor het laatst..

We hopen natuurlijk op veel leuke reacties! Zelf vind ik het erg leuk om de paarden in te zetten, waar ze vroeger veel voor gebruikt werden! Ondertussen hobbelen we lekker onder het zadel door de polder, iets wat we beiden graag doen.