Igor (v. Negro) in het januari zonnetje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mavantos

Igor (v. Negro) in het januari zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-17 14:45

De meeste kennen Igor (nog) niet, het is een 3 jarige ruin (wordt dit jaar 4) van Negro. Hij is klein, maar fijn en ik ben heel blij met hem. Wil je ons afgelopen jaar zien? Dit staat uitgebreid beschreven in [EJL-ITP] Een jaar lang met 3 jarige Igor (v. Negro)! .

Nu ben ik eigenlijk van plan om vaker foto's te maken, zodat ik over een paar jaar terug kan kijken naar de ontwikkeling die hij dan hopelijk heeft doorgemaakt. Het is een fijn paard, met hopelijk genoeg talent voor het hogere werk als hij straks wat ouder is.

De foto's zijn niet bijzonder (ik ben geen fotograaf), maar ik vond het wel leuk om ze even aan jullie te laten zien!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard moet je jezelf nog even heel erg vies maken, maar als 3 jarige is dat toegestaan.
Afbeelding

Afbeelding

Leuk dat je alle foto's bekeken hebt :wave:

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:57

Wauw wat een leuk hoofdje zit daar op zeg <3 ! Helemaal mijn smaak! Mag ik vragen hoe groot hij is?

Edit; Laat maar :Y) .. Ik denk even je andere topic openen, zie ik dat ik daar al heb gereageerd :+ . YUP, duidelijk echt mijn smaak hahahahaha.

nanne02

Re: Igor (v. Negro) in het januari zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 19:14

Wat een knapperd! Dat koppie! <3

Just_bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 19:28

Heel gaaf paard! :))

Ik herkende direct de stal, heb er ook gestaan :)

SparkYY_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:04

Leuk paard! Mooie fotos :)

Valdesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 18:27

Wat een mooi elegant paardje! <3 Hij heeft ook zo'n fijn gebouwd hoofdje!

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 23:13

ik heb hem nu al nagetekend:) Knap paard, half zus was mijn favoriet op mijn 1e stage. Wat ga je ermee doen?

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 14:55

Lauraa90 schreef:
Wauw wat een leuk hoofdje zit daar op zeg <3 ! Helemaal mijn smaak! Mag ik vragen hoe groot hij is?

Edit; Laat maar :Y) .. Ik denk even je andere topic openen, zie ik dat ik daar al heb gereageerd :+ . YUP, duidelijk echt mijn smaak hahahahaha.

Hahaha bedankt voor het compliment! Leuk dat je ook in het andere topic had gereageerd. Hij was 1.62m de laatste keer dat ik hem had gemeten, maar ik denk dat hij nu wel iets gegroeid is.

Ann99 schreef:
ik heb hem nu al nagetekend:) Knap paard, half zus was mijn favoriet op mijn 1e stage. Wat ga je ermee doen?

Oh wat leuk! Mag ik het zien? *D
Ik ga er dressuur mee rijden. Ik mag tot en met het ZZL vrij promoveren, dus totdat hij 7 is wil ik zeker niet te vaak starten. Ik ben van plan Pavo Cup te rijden en misschien nog wat andere jonge paarden wedstrijden. In het outdoorseizoen wil ik een keertje L1 starten om te kijken hoe hij het doet en misschien selecties rijden in het L2 als hij het goed doet. Maar mocht ik het te veel vinden of het komt niet goed uit, dan blijf ik lekker thuis rijden. Geen haast! Gewoon een beetje ervaring op laten doen.

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 23:56

mavantos schreef:
Lauraa90 schreef:

Hahaha bedankt voor het compliment! Leuk dat je ook in het andere topic had gereageerd. Hij was 1.62m de laatste keer dat ik hem had gemeten, maar ik denk dat hij nu wel iets gegroeid is.

Ann99 schreef:

Oh wat leuk! Mag ik het zien? *D
Ik ga er dressuur mee rijden. Ik mag tot en met het ZZL vrij promoveren, dus totdat hij 7 is wil ik zeker niet te vaak starten. Ik ben van plan Pavo Cup te rijden en misschien nog wat andere jonge paarden wedstrijden. In het outdoorseizoen wil ik een keertje L1 starten om te kijken hoe hij het doet en misschien selecties rijden in het L2 als hij het goed doet. Maar mocht ik het te veel vinden of het komt niet goed uit, dan blijf ik lekker thuis rijden. Geen haast! Gewoon een beetje ervaring op laten doen.

Succes ermee!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 00:06

Heb je hem nu helemaal aangekocht? Proficiat!!! Leuk paard, veel succes ermee!!

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 11:58

lienbono schreef:
Heb je hem nu helemaal aangekocht? Proficiat!!! Leuk paard, veel succes ermee!!

Ja, hij is helemaal van mij (oké, ook nog een klein stukje van mijn moeder :o ). Ben heel blij met hem! Het is zo'n fijn paard <3

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 12:26

Wat een leuk paard zeg en wat een fijne combinatie vormen jullie!
Ik heb zelf een bijna 3-jarige uit Diego, heel duidelijk vind ik de stempel die Negro drukt zo ook op die van mij en heeft hij best veel van de jouwe weg. Leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 12:29

Hij is echt heel gaaf. Die wil ik best een keer voor je op de foto zetten, vind hem zo'n mooi hoofdje hebben en ook al zo'n gaaf lijf!

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-17 16:18

Anoniem schreef:
Hij is echt heel gaaf. Die wil ik best een keer voor je op de foto zetten, vind hem zo'n mooi hoofdje hebben en ook al zo'n gaaf lijf!

Je bent natuurlijk altijd een keertje welkom!

oensan schreef:
Ik heb zelf een bijna 3-jarige uit Diego, heel duidelijk vind ik de stempel die Negro drukt zo ook op die van mij en heeft hij best veel van de jouwe weg. Leuk!

Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik dat allemaal niet zo zie haha. Een Jazz herken ik uit duizenden, maar een Negro? Denk het niet :')

RianneS24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 16:48

Prachtig dier! Heerlijk aansprekend hoofd. Jammer dat hij geen hengst is :Y)

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:07

Elke keer als dit topic omhoog komt dan hoop ik op nieuwe foto's <3 ! Ik vind hem zo knap!

Ik maakte toevallig laatst een foto van mijn merrie en toen ik je topic weer opende dacht ik verrek, ze hebben wel iets weg van elkaar qua hoofd! Zeker als je hem naast foto 5 ziet. Vind ik tenminste, maar misschien zie ik ze wel vliegen :+ !
Afbeelding

Ik hoop dat je snel nieuwe foto's plaatst! Zou hem heel graag op de voet volgen!

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 13:41

oensan schreef:

Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik dat allemaal niet zo zie haha. Een Jazz herken ik uit duizenden, maar een Negro? Denk het niet :')[/quote]

Front, exterieur van Negro. In mijn profiel staan foto's van een aantal weken terug van mijn paard, misschien zie je dan wat ik bedoel :D

oeps quote verkl**t :o

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 10:24

Lauraa90 schreef:
Elke keer als dit topic omhoog komt dan hoop ik op nieuwe foto's <3 ! Ik vind hem zo knap!

Ik maakte toevallig laatst een foto van mijn merrie en toen ik je topic weer opende dacht ik verrek, ze hebben wel iets weg van elkaar qua hoofd! Zeker als je hem naast foto 5 ziet. Vind ik tenminste, maar misschien zie ik ze wel vliegen :+ !
[ [url=m/1uD3b6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hoop dat je snel nieuwe foto's plaatst! Zou hem heel graag op de voet volgen!

Zo die heeft er inderdaad wel wat van weg! Ik hoop binnenkort weer foto's te hebben, alleen momenteel kan ik niet rijden haha. Waarschijnlijk banden in m'n enkel gescheurd...

oensan schreef:
oensan schreef:

Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik dat allemaal niet zo zie haha. Een Jazz herken ik uit duizenden, maar een Negro? Denk het niet :')

Front, exterieur van Negro. In mijn profiel staan foto's van een aantal weken terug van mijn paard, misschien zie je dan wat ik bedoel :D

oeps quote verkl**t :o[/quote]

Ja ik had inderdaad al gekeken, volgens mij heeft die van jou ook zo'n heel fijn achterbeen? Heel mooi paard in ieder geval!

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:07

Dank je wel, klopt inderdaad, hij lijkt een fijn achterbeen te hebben!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 10:24

Wat een leuk dier zeg! Ik ben benieuwd hoe hij gaat uitgroeien, hij is nu al zo gaaf :o

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 21:30

Wat een mega gaaf paard! Mooie ruime gangen lijkt ie zo te hebben! Denk dat negro echt dat achterbeen fokt. Heb zelf een Marlon X Negro, met zo'n zelfde achterbeen, ook een klein jonkie nog. Alleen is die nog veel meer puppy dan de jouwe

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 21:32

Wat een interessant hoofd, echt heel gaaf hoe het silhouet ervan is gevormd. Dit is/wordt een gave!

x_jdjn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 22:03

Knap paard, en een heel sprekend hoofd! <3

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-17 13:18

Te weinig materiaal om een nieuw topic te openen, maar wel een kort filmpje van Igor voor de liefhebber!

Valdesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:29

Het blijft een knapperd! <3