Leuk dat je komt kijken bij mijn topic.
Aan het begin van dit jaar was ik nog lekker bezig met school, en wat wedstrijden met het paard van iemand anders, maar toch bleef er wat kriebelen.
Hoe gek ik ook ben op mijn 'wedstrijdpaard' ik zal hier nooit ongestoord uren de bossen mee in kunnen, omdat ze daarvoor te schrikkerig is, ook bleven andere diciplines kriebelen.
In december 2015 ben ik dan ook langzaamaan opzoek gegaan naar een paard die aan mijn eisen voldeed:
Niet te oud
Merrie
tot 1.60
Wat jonger, dat we samen konden groeien
Zadelmak
Ras maakte weinig uit, maar ik ben nooit weggeweest van koudbloeden (fjorden, Tinkers etc.)
Toen zag ik hier op bokt een advertentie:
1.

Nou gelijk een berichtje gestuurd en een afspraak gemaakt. In de bak konden we erg weinig met elkaar, In deze video zie je hoe het proefrijden ging:
https://www.youtube.com/watch?v=WkBsWY-Wsj8
Alles behalve ideaal, Maar het buitenrijden voelde zo vertrouwd! Dit was wat ik in een paard zocht.
Begin februari kwam ze bij mij
Een klein paspoortje:
Mare
merrie
9 Jaar
Fjordx New Forest
Mare en ik hebben in het afgelopen jaar erg veel dingen samen gedaan en bereikt. Om bijna alle evenementen te zien verwijs ik je graag door naar mijn YouTube-kanaal waar alle video's op staan
https://www.youtube.com/channel/UCWeVzT ... dktkjydH9A
Maar voor nu de foto's van alles! het staat niet in chronologische volgorde
Toen ze net bij me was heb ik wat foto's gemaakt, en wat is ze in die tijd veranderd veranderd!
een van de eerste weken bij mij, Ik vertrouwde je gelijk en durfte zo ook op touw halster stukjes naar buiten. Inmiddels rijd ik je uren zo.
2.

Een van de eerste dingen die we hebben gedaan was een Lol met je knol op de Zuidstroom in Vinkega!
3.

Verder
Hebben we een fotoshoot gehad van mijn zus @lindamarafotografie
4.

Zijn we voor het eerst Endurance klasse 1 gestart en gelijk 2e geworden!
5.

We hebben aan Westerndicipline geproeft en zijn langzaam aan het overschakelen, al blijven we beide doen.
Dit jaar heb ik tijdens Paard&Leven 2016 meegedaan aan het onderdeel Reining. Erg leuk om te doen en Mare deed super haar best!
6.

Verder hebben we tijdens de Indian Summer wedstrijd van The Cowgirls meegedaan aan de diciplines: Plessure, Horsemanship en Barrelrace. Plessure en Horsemanship hadden we geen plaatsing maar we zijn tijdens de Barrelrace 3e geworden met Ongeveer 17 Seconden!
7.

We hebben Kennisgemaakt met Trec, en zijn ondertussen 3x gestart waarvan 1x al in de prijzen!
8.

Cross tijdens Paard&Leven 2016
9.

Working Equitation tijdens Paard&leven 2016
10.

Springen tijdens de clubkampioenschappen 2016, Hier zijn we 3e geworden
11.

Ook hebben we dressuur gereden

12.

Dit jaar hebben we dus erg veel gedaan, en er komen hopelijk nog veel meer jaren!
Laat je een berichtje achter?
wat is ze knap geworden!!