Een herfst shoot stond al heel erg lang op mijn verlanglijstje zodoende is Minh Dan Vu langsgekomen op 31 Oktober. We hadden enorm veel geluk met het weer en de locatie was prachtig en het was een onwijs gezellige middag!
Blacky is een New forest pony van 21 jaar en ze is nu 2,5 jaar bij mij! Ik kan nu echt wel zeggen dat ik mijn once in a lifetime paard gevonden heb in haar!
Ze is mijn maatje en steun en toeverlaat door dik en dun. Ik had ook nooit durven dromen van de dingen die ik met haar bereikt heb. Zo hebben we afgelopen jaar op horse event gestaan in de lol met je knol finale en hebben we een horse agility demo mogen geven op Equiday!
Wij doen veel Horse agility en vrijheidsdressuur maar vooral genieten we gewoon van onze tijd samen!Genoeg gekletst! Geniet van de prachtige platen!

2. Eerst wat portretjes

3.

4.

5.

6.

7. En haar favoriete ding, kunstjes!

8. Een van mijn favorieten!

9.

10. En samen genieten

11. Het vertrouwen is zo groot dat ze een groot gedeelte van de shoot los heeft gestaan

12.

13.

14.

15. En haar favoriete kunstje, het liggen

Thank you for being there when I needed you the most. Thank you for helping me through all those tough times in life. Thank you for being such a good friend no matter what I did, but most of all, thank you for being you.

Bedankt voor het kijken!

Dat maantje!