Terrorist, JCB (naar het buldozer-merk.), gele (omdat mijn smid geen namen kan onthouden behalve die van Sam.) en nog vele andere bijnamen waarbij je moet opletten dat je ze niet te veel in het openbaar gebruikt. Voor degene die haar niet kennen: Rêve D'or is een merrie die ik zelf gefokt heb, Haar moeder was een KWPN'er (Erik x Facet) en vader is Ismir du Tilleul. Rêve heeft een vol papier van het Royal belgian palomino stamboek. Ze had ook en NRPS papier kunnen krijgen maar ik wilde haar graag Belg houden. 
Ondanks haar bijnamen begon het nogthans allemaal vrij schattig:

Maar dat duurde nooit lang... Ze vergat ook even dat ze palomino moest worden... -En daar werd sowieso al door veel bokkers aan getwijfeld-

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=589D9DF7

Al snel werd Rêve "terror" en wenste "men" me veel succes met beleren over een paar jaar.

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58D3DF99
Inmiddels heeft Rêve D'or -wat haar naam volgens haar paspoort is- kleur bekent:

En poseren kan ze nog steeds als de beste, zo snel dat dier een camera spot gaat ze stoer staan kijken:

Ze staat natuurlijk niet alleen, ze heeft een trouwe metgezel.

Het is nog steeds een hele aparte van karakter. Ik vind het een bijzonder leuk paard maar ze aard nogal naar haar moeder wat maakt dat het geen paard is dat je zomaar aan iedereen mee kan geven.
Rêve is sinds april een twenter. Echt gemeten hebben we haar nog niet maar ze is mij inmiddels wel voorbij gestoken en ik ben 1.50m. Ze is dus, zoals gehoopt, uitgegroeid tot paard. Wb het beleren ben ik blij dat ik nog een jaartje heb om me voor te bereiden zullen we maar zeggen.
Ben wel erg blij met wat ze laat zien kwa gangen. 
Dus voor degene die haar geboorte toen gevolgd hebben en die later eigenlijk niets meer of iig heel weinig van haar vernomen hadden... Bij deze een update.
ben blij dat je nog eens een topic hebt gemaakt, ik was 1 van de volgers die heel benieuwd naar haar was. Ik vind haar prachtig.
Kon die van jou ook dat kinnetje zo naar voren drukken als ie iets niet mocht? Rêve kan echt dat onderlipje zo naar voren "persen" als ze iets niet mag wat ze wel wil
Ik vind het echt een dame voor jou.
Succes
ofwel: ze blijft haar zin door duwen en correcties boeien haar geen ****