Het is alweer eventjes geleden, maar ik wilde toch graag nog wat foto's delen xD Een paar weken terug heb ik met mijn verzorgpaardje Champ meegedaan aan de spelletjes dag op stal. Al met al ging het best goed en we hebben vooral veel lol gehad. Af en toe zit ik met erg lange teugels, maar dit komt omdat ik hem de ruimte wilde geven om te gaan. Die obstacels zijn natuurlijk best spannend

Hier wat foto's, kwaliteit is misschien wat slechter door de bokt upload.
1.

2. Hier stapte meneer precies op de eend

3. Dus meneer draaide zich om met gevolg dat ik er bijna af lag

4. De balkjes en doeken waren best eng

5. En het bekertje was ook spannend. Maar hij was super braaf en liet mij gewoon mijn gang gaan

6. Hier moest hij toch eventjes kijken wat de bedoeling nou was... Maar hij ging er braaf doorheen

7. Al bedacht hij zich daarna dat het toch wel erg spannend was waardoor hij nog eventjes een tandje harder ging

8. En tot slot de rupsband....

9. Al is eroverheen blijven lopen toch echt best lastig

Voor degene die benieuwd zijn hoe ik normaal met hem rijd hieronder nog enkele foto's en een filmpje

Onze galop kan nog veel verbeteren. Het aanspringen gaat nu aardig, maar hij is nog wat scheef op het rechte stuk, valt snel terug en snijd graag de bochten af. Op dit moment ben ik vooral bezig met goed aanspringen en in galop blijven tot ik hem terug vraag, maar er is nog genoeg werk te doen

Rijtechnische tips mogen (graag zelfs), maar houd het alsjeblieft vriendelijk. Ik les regelmatig met hem en doe erg mijn best om mijn rijstijl te verbeteren. Ik krijg pas sinds een jaar goede begeleiding en had daarvoor enkel manege ervaring. Wel houd ik van ontspannen en vriendelijk rijden. Champ is heel gevoelig waardoor ik mijn teugels niet veel nodig heb, het meeste doe ik op stem en mijn zit

Een reactie vind ik erg leuk