21 mei was het helaas niet door gegaan door het slechte weer en 23 juli hing het er ook om of het goed weer zou zijn. Toen ik smiddags naar stal ging om Cookie door de wasstraat te halen zag het dreigend uit en twijfelde we of het wel door kon gaan. Dankzij 1 van de meiden die als fotograaf aanwezig was en daar in de buurt woont hoorde we dat het daar helemaal open trok en het prachtig weer was, dus we namen de gok en hup Cookje op de trailer en gaan met die banaan!
Hoe verder we die kant op reden hoe zonniger het werd (yes!!!)
Eenmaal daar trok iedereen zijn jurk aan en zadelde de paarden om richting het strand te gaan, Cook had er helemaal zin in!
Op het strand trokken we veel bekijks en zijn we door vele toeristen op de foto gezet

Cook vond het prachtig (en ook wel een beetje spannend ) En wat gedroeg ze zich geweldig

Mooi poseren en en zelfs los staan terwijl ik op de grond ging zitten en zo vond ze prima, en toen moest ik er nog op zonder zadel (nog nooit zonder zadel op haar gezeten dus dat was even spannend) het was een heel gedoe om erop te komen aangezien mijn jurk nogal glas was

Uiteindelijk ook nog even het water in geweest onder het zadel, het duurde een hele tijd voor ik haar erin kreeg, de golfjes waren dol op koekjes

Ik heb nog niet alle foto's binnen dus in dit topic staan alleen nog maar foto's van MBshots (een echte aanrader voor een shoot!)
Genoeg gepraat, hier komen de foto's van mijn geweldig knappe en lieve meisje

Hopelijk hebben jullie genoten van ons sprookje