Na een lange tijd bijrijdpaarden gehad te hebben, begon het toch te kriebelen om een eigen paard te hebben. Met mijn vader in lang beraad geweest en toen is de knoop doorgehakt! Ingesteld op een lange zoektocht door verhalen om me heen gingen we op pad. Eerste paard was een dikke flop, dus de tweede gingen we met niet al te veel goede moed heen. Maar daar stond hij! Ik was op slag verliefd, want ook onder het zadel is hij precies wat ik zoek. Maar het was pas het tweede paard... Voor de tweede keer wezen kijken en toen was mijn gevoel bevestigd, dit moest hem worden! Zo doende staat Diego (Numero Uno en Ramiro Z bloed) sinds 22 juli bij mij op stal.
Nou genoeg gekletst, Lauke van Laukefotografie is vandaag langs gekomen want Diego mocht model staan voor haar frontriemenbedrijfje waar mijn frontriem zelf ook van is (http://www.equibling.nl). Verder heeft Lauke daarna nog wat foto's van ons geschoten en heeft zelfs een rondje mogen rijden op mijn topper!
Hier de foto's:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Deze was eerst even spannend

10. Tweede keer heel gespannen erop aan rijden....

11. Joehoee

12. En alweer de laatste!

Even een kleine opmerking, ik rij pas sinds een week op hem omdat de zadelmaker niet eerder kon komen, en dit was pas de tweede keer in de buitenbak rijden dus vandaar dat het allemaal nog lekker vrijblijvend is en hij dressuurmatig nog niet de sterren van de hemel loopt

Liefs,
Lieke