[ITP] Prinses brokkenpiloot
Na maanden van pech, verdriet en onzekerheid (zie bovenstaand topic) durf ik eindelijk met voorzichtige overtuiging te zeggen: het lijkt goed te komen met mijn meisje, de prinses

Ze is terug verhuisd naar onze oude stal, waar ze heerlijk 24/7 in het land staat, in een fijne en stabiele kudde.
Ze loopt over het algemeen goed.
We spelen, wandelen, knuffelen, tutten, en natuurlijk is ze nog steeds mijn supermodel:

(Eén van de twee superlieve meiden die mij helpen met Mahlika heeft haar hier mooi ingevlochten met roosjes
Elmi heeft daarnaast ook deze prachtige foto's gemaakt van ons, bedankt Elmi!! )Ik wilde gewoon even wat foto's delen van afgelopen maand. Na alle minder leuke momenten is het ongelooflijk hoe gelukkig en trots ze mij maakt. Ze is weer helemaal haar oude zelf en ik heb het idee dat afgelopen half jaar ons nog dichter bij elkaar heeft gebracht

Daarbij heb ik voor het eerst in een jaar weer op haar rug gezeten, wat ik een ontzettend mooi moment vond!

Ik in een jurk op het krukje, midden in de bak, en zij los rondlopend zonder tuig. Ik fluiten, ze komt aanwandelen, ik maak een handgebaar, ze gaat naast het krukje staan (na eerst te kijken of ze ook óp het krukje mocht staan... nee Mahlika, dat past niet
), en ik mag zo opstappen. Een jaar lang niemand op haar rug gehad. En ze doet het zo weer. Ik ben zo ontzettend trots op haar! 
Samen kroelen

En een aantal weken daarna, nog eens de stoute schoenen aangetrokken, en in het bos gevraagd of ze naast een paaltje wilden gaan staan zodat ik kon opstappen. Na vorige keer alleen stil te hebben gestaan, hebben we nu 5 minuutjes vrolijk rondgestapt. Eveline, die ook geweldig helpt met Mahlika verzorgen, was hierbij en heeft dit prachtig vastgelegd voor ons
waarvoor eeuwig dank!!

Dat was het.Ik wilde gewoon even mijn blijdschap en trotsheid kwijt
en hoop dat jullie dat ook eraan af kunnen zien en daar een klein beetje van kunnen mee genieten!

(Volgende keer zet ik gewoon mijn cap weer op
)

geweldig!!!
Prachtig stel!