Vaak kreeg ik te horen in mijn topics dat ik mijn Friese dame zo netjes reed, maar ik vond dat eigenlijk meer dan normaal
totdat dat gisteren toch wel bevestigd werd. Hanne en ik zijn namelijk Reservekampioen van Zuid-Holland geworden in de B
na een eerste selectie dag waar we niet in de prijzen waren gevallen en 7e werden had ik eigenlijk niet veel meer verwacht, omdat ik wist dat Hanne en ik wel iets beter konden maar niet veel ofzo
eerst wat fotootjes van die dag 

totdat we de volgende ochtend ineens 2e werden in een heel sterk deelnemersveld!
nu moet ik zeggen dat de proef ook wel echt beter ging maar ze had een dribbeltje in de middenstap en viel 1x te vroeg in draf waardoor ik een niet al te hoge plaatsing had verwacht
.nog een paar foto's van die ochtend

toen brak de belangrijkste proef aan; de middagproef. na die proef wist je of je door ging naar Ermelo of niet
ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ik door zou gaan want er gingen er 10 vd 12 door
maar wat ik nooit had verwacht is de droom die uitkwam...we werden die middag tweede! Dat maakte ons overall ook 2e en dus Reservekampioen
Ik was ZO blij, ik heb letterlijk gehuild van blijdschap
(en echt ik huil nooit!
)we waren nu dus Reservekampioen en dat betekende dat we de ereronde mochten rijden
echt supergaaf natuurlijk! Tijdens de ereronde was Hanne echt ongelooflijk sterk en snel
en we hebben tijdens die ronde ook nog even een sprongetje gemaakt in de kür bak
(de ereronde was om de kür bak heen) gelukkig was er niemand aan het rijden daarin
en hierbij de foto's van de ereronde en prijsuitreiking

daar kwamen we dan, met de B voorop

m'n knapperd

fijn zo'n paard dat niet stil wil blijven staan

uhm... paard je gaat wel hard zeg

we zijn nu dus door naar het NK en gaan daar heel erg ons best doen