Maar leven gaat door en zo ook Famous zijn leven! Na 6 maanden *ja ik weet het heel slecht* niet gezien te hebben ben ik gisteren eindelijk weer naar hem toe geweest en oh wat word ik daar toch vrolijk van als ik hem zo zie
Ik kan oprecht zeggen ik ben super super trots al op mijn eerste eigen gefokte veulen!
De kleinste van de groep tussen alle grote paarden jaarlingen maar 1 die zich zeker z'n mannetje wel staat!
Voor mij is hij absoluut geen naarling maar zeker een hele sexy knappe hengst aan het worden! Zen kap die hij als veulen al had blijft ie houden voor nu
Nu zich zelf nog heel houden komt jaar en dan hopelijkvolgend jaar voor de hengstenkeuring
Het zijn voornamelijk close up foto's geworden van zijn hoofd maar kon moeilijk even zeggen tegen de hele groep ''hey jongens ga even 30 meter naar achteren want zo kan ik geen foto's maken!'' Ik stond dus ook letterlijk met men hakken aan de rand van heellleee diepe brede sloot
Paspoortje:
Naam: Gonna Be Famous HS
Kleur: Smokey black
Geslacht: Hengst
Vader: Hesselteich's Golden Dream
Stamboek: Deutsche Reitpony
Genoeg gepraat de meeste moeten hem nog wel kennen, foto's zeggen meer dan woorden
Ik ben in ieder geval goed verliefd op mijn spetter! 1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

En voor de mensen die hem niet meer herkennen na zoveel maanden
Hier als heel stoer veulentje die voor de duivel nog niet bang was en nu nog steeds niet haha..12.

En Famous knappe mama Mierela loopt sinds kort weer wedstrijden onder een nieuw ruitertje van 12 jaar en dit gaat super goed!
13.

Dank jullie wel voor kijken!
*die fotos hou ik wel even voor me, bedenk deze rol plek maar even op haar