Nou liggen die jurken bij mij thuis te niksen, maar ik vond dat het tijd was om er zelf eens mee op de foto te gaan, zodat het duidelijk voor iedereen was hoe de jurk eruit ziet en hoe hij zit op een paard.
Dus, ik heb mijn moeder een spoedcursus paardenfotografie gegeven, alle instellingen zo goed mogelijk gezet (helaas toch een paar overbelichte, maar dat mag de pret niet drukken) en we zijn naar het bos gegaan met Marietje. Wat vinden jullie van de foto's?

Punk Marietje

Niet alle foto's waren helemaal scherp, maar dit heeft ook wel wat zo! (Aan de teugel? Neuh, Marietje hapte een vlieg van haar borst weg)

En mijn favoriet

Als mensen een shoot bij mij boeken, zullen ze ongeveer deze stijl kunnen verwachten (alleen andere standpunten/perspectief en uitsnedes, omdat ik nét iets anders en langer fotografeer dan mijn moeder). Dus daar gaat het ook om. Het is geen bedoelde reclame voor de jurk, maar meer om te laten zien hoe de jurk zal vallen als je op het paard zit (aangezien de meeste mensen graag met hun paardje op de foto gaan), dus vandaar!