Afgelopen woensdag had ik afgesproken in Surae met Aniek (aniek_joefy op Bokt) om Tammie op de foto te laten zetten. Ondanks het vreselijk slechte weer afgelopen week hier in Brabant was het die woensdag ochtend perfect weer, en daar hebben we van geprofiteerd!
Tammie is afgelopen mei 24 geworden, en ik lease Tammie nu al 8 jaar. Ondanks haar leeftijd heeft ze een flink karakter en kan ze aardig diva-gedrag vertonen
Gelukkig gedroeg ze zich die dag voorbeeldig, en bleek ze een heus fotomodel te zijn.Ik ben super blij dat Aniek Tammie, haar leeftijd en haar karakter zo mooi op de foto heeft weten vast te leggen, ik ga er zeker een aantal laten afdrukken!
Aniek is beginnend fotograaf en ik een recreatie ruiter, mocht je op/aanmerkingen hebben over de foto's die je perse kwijt wil dan kan dat, maar hou het netjes a.u.b.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Sinds kort heb ik contact met iemand die Tammie 23 jaar geleden heeft verzorgd toen ze een veulen/jaarling was. Ik heb van haar een paar foto's toegestuurd gekregen, iets wat ik geweldig vind en heel dankbaar voor ben. Om dit Topic af te sluiten foto van toen ze (ik gok) 8 maanden was, baby Tammie dus
10.

Bedankt voor het kijken