Ik merkte dat veel bokkers enthousiast waren en daarom vind ik het leuk om ook wat foto's te delen van afgelopen zaterdag.
Ik ben vrijwilliger bij een manege voor gehandicapten, dit doe ik nu 15 jaar
. http://www.spgij.nl Zaterdag 11 juni zijn wij met onze ruiters naar de landdag geweest. Dit is een dag die 1 keer in de 2 jaar word georganiseerd door de VPGO. Alle (paardrijdende) ruiters die mee willen kunnen zich opgeven. We gaan dan met z'n allen in de bus naar de landdag toe. Ook nemen we een paar van onze eigen pony's mee. Het thema van de dag was 'het wilde westen'
Tijdens deze dag mogen alle ruiters een dressuurproef rijden. Het niveau is heel verschillend, van een stap proef met begeleiding tot een zelfstandige galopproef. Het is een hele bijzondere dag, de ruiters rijden nooit ergens anders dan op onze manege. Na de proef krijgt elke ruiter een diploma, cijferlijst en medaille
. Er is geen eerste/tweede/derde plaats, iedereen wint!Er is tijdens de landdag altijd wel een kleine competitie onder alle stichtingen. Iedereen mag een presentatie voorbereiden. Dit kan een meertal zijn, maar het mag ook iets anders zijn.
Dit jaar hebben wij gekozen om een soort van 'toneelstukje' te doen. En we werden eerste
. De prijsuitreiking was aan het einde van de dag, toen was ik al weg met de pony's. Maar ik werd door iedereen gebeld en gewhatsappt dat we eerste waren geworden, ze kwamen later ook de bus uit en vlogen me om de nek
.
. Nog wat foto's van de presentatie:

De stagiaires zijn de afgelopen weken druk geweest met knutselen

De individuele proeven:

Als er mensen zijn met tijd over, loop eens binnen bij een manege voor aangepast paardrijden.
Ze zijn altijd blij met vrijwilligers die een paar uurtjes in de week kunnen helpen. Het is super leuk en dankbaar werk!
en wat top dat je dit al zo lang doet!
. Dit is een openbaar evenement, ook fotografen van kranten/filmploegen waren aanwezig. Daarnaast is het gecommuniceerd vanuit de organisatie naar de ouders/begeleiders dat er deze dag beeldmateriaal gemaakt zou worden wat gepubliceerd zou kunnen worden.