Meteen een goede oefening, want dan moet hij stil staan enzo, leuk kijken (al doet hij dat altijd natuurlijk
) en dat allemaal in een vreemde omgeving. En een goed excuus om eindelijk eens zijn benen en staart een beetje in originele kleur te krijgen.Voor wie Rock nog niet kent;
Hij is een inmiddels 5 jarige D pony ruin die ik vorig jaar volledig groen gekocht heb. We zijn op dit moment bezig met het beleren, afgelopen 3 kwart jaar heeft in het teken gestaan van mensen leren vertrouwen en het leren van de basis. Rock is een mix van allerlei rassen, bekend is dat zijn vader een Barock Pinto is en mams een mix met oa. New Forest.
De fotoshoot was een paar dagen na een vakantie van 3 weken en voor Rock zijn eerste 1,5 week op het land. Hij is dus iets uit vorm, of euh, in skippybal vorm.
Desondanks ben ik erg blij met de foto's, waarin duidelijk te zien is dat hij steeds meer puppy-af begint te raken (lichamelijk gezien). De fotoshoot zelf was een super ervaring voor ons beide; vreemd terrein, wilde koeien op de achtergrond en 20 minuten stappen langs de weg. Rock heeft geen stap verkeerd gezet en was een voorbeeldig model, en dat met de behoorlijk harde woei die dag.De foto's zijn gemaakt door Ingvild van Can fotografie. Locatie is het Buytenpark bij Zoetermeer.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Ik ben me er van bewust dat het touwhalster verkeerd geknoopt zit
Ik heb het gekocht in de VS en in de winkel hing het zo geknoopt. Hoewel ik weet hoe het goed moet, heb ik het voor de shoot in de gauwigheid toch verkeerd vast gemaakt. Won't happen again! 
Allicht voor de lol wat endurance in de toekomst als hij en ik dat beide leuk vinden.
), en moet je nu zien hoe zelfverzekerd en vol vertrouwen hij daar staat. Go jullie!
Ik zie ineens geen bang, onwennig paardje meer, maar een knappe en stoere en gespierde vent!
Ik vind hem iets van een Welsh Cob hebben, maar dat ligt misschien aan mij.