's Morgens vertrokken we richting de Kalmthoutse heide. Ik was er nog nooit geweest maar het leek me een enorm leuke locatie. Eén keer aangekomen samen met de paarden wat gaan verkennen tot de fotograaf er was.
Toen zijn we naar deze mooie open plaats geweest. Eerst even verkend met de cordeo aan, maar ze waren er zo op hun gemak. Ik nam eerst Ott en we begonnen met foto's van hem. Hij is zo een zacht paard, heerlijk! Daarna was mijn kleine Fran aan de beurt. Fran kampt nog met overgewicht, maar is ondertussen al de helft kwijt van wat ze moet kwijt zijn. Dus ik ben wel erg trots op haar! Op het einde wilden we nog wat foto's en filmen van hun samen. Wat een kippenvelmoment
(Er is geen photoshop toegepast, de paarden liepen werkelijk los zonder touwen of paaltjes erond).De drone vonden ze eerder best een raar ding dan dat het iets engs was. Het maakte best veel geluid dus ik liep even met hun rond met de cordeo om te kijken hoe ze erop zouden reageren. Maar ze zijn nu wel al best gekke dingen gewoon haha
Geen reactie van hun dus dat was enorm gaaf! Het filmpje vind je op het einde van dit topic! De foto's en filmpjes draaien wat rond mijn leven met paarden rond gaat: gewoon plezier maken
De foto's met Ott

Verzamelen in vrijheid

Tijdens het filmpje waar we galopperen heb ik een cap op, hier ben ik er zo even op geklommen

De foto's met Fran

Even samen

Wie ziet de drone
?
Het filmpje!

Laten jullie een leuke reactie achter?

Foto's: Mandy Lomé
Filmpjes en edit: Sam Hutchings
Flow works film
drone.beelden@icloud.com