Zijn er al kaarten met korting ergens beschikbaar? Waar ga je overnachten? Ga je 1 dag of 2 of 3?
Ikzelf kom uit Gent en boek van donderdag tot zondag ergens een kamer. Wrs ga ik een half dagje welnessen of wandelen op de Veluwe en de rest breng ik rustig door op HE. Vorig jaar ben ik voor het eerst meerdere dagen geweest en dat is erg goed bevallen! Kon rustig kijken en hoefde me niet druk te maken als ik iets niet kon zien de ene dag. Bovendien was de vrijdag erg rustig en was er veel kans tot vragen stellen. Bij veel clinic gevers zag je ook dag na dag evolutie in wat ze deden.
Het is maar 3 en een halve maand meer

Edit: misschien zijn er nog mensen die alleen komen of met een groepje en zin hebben om op een avond eens af te spreken om ergens te gaan eten? De vorige keer zaten er erg fijne restaurants in de omgeving van mijn B&B (Harderwijk) dus dat vind ik ook altijd fijn!
Logeer je in een B&B? Ga je alleen?
B&B of hotel maakt mij niet uit, maar omdat ik alleen ben, moet er 's avonds wel wat te doen zijn. Dus of B&b in een stad zodat ik te voet wat kan gaan eten en wat drinken, of hotel in de bossen met restaurant/bar. Anders word ik eenzaam haha!