Het is ondertussen alweer een tijdje geleden, maar deze foto’s wou ik graag met jullie delen

Ondertussen is Grafiet een ‘tiener’ geworden, wat vliegt de tijd!
Op moederdag had ik het geniale plan, aangezien mijn mama grote fan is van Frietje, om haar ’s ochtends te verrassen en hem daar in de tuin te gaan zetten. Het is een 40minuten rijden van bij mij thuis, maar tegen de middag was er toch een BBQ gepland en anders stond Frietje toch maar een hele dag op wei

Dus voor dag en dauw overal prikpaaltjes geplaatst en zo heeft hij een hele dag doorgebracht bij mijn ouderlijk huis in de tuin. Mijn penny-droom is na al die jaren uitgekomen

Mama was enorm verrast toen ze opstond, haar raam opendeed en er een schimmel stond voor haar neus
Mijn papa vond het ook geweldig, we zijn zelf een wandelingetje aan de hand gaan doen. Ik moet zeggen, de buren keken nogal vreemd
Mijn ouders wonen in een wijk in het bos, dus in de eerste 5km is er daar geen paard te zien.En Grafiet? Die vond het helemaal oke, zo de hele dag tussen het volk. En niet te vergeten, al die zachte mosjes om op te slapen!
Genoeg gepraat, hier de foto’s
1.Op een zonnige dag in Varsenare..

2.Hij was echt heel erg moe, check dat lipje
...
3.Dan gaan we maar lekker knuffelen, hij heeft niets liever!

4.Met m'n mama en papa op de foto, ondanks ze niets hebben met paarden zijn ze helemaal dol op hem

5.Een beetje zotte ouders en Grafietje doet ook lekker mee

6.Penny-droom came true

7. En in de namiddag een BBQ met paard op de achtergrond

7.Al dat enthousiast gedoe, maakt Frietje weer moe!

Ik heb ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om een foto te maken die ik graag zou afdrukken en hier aan de muur zou hangen, hebben jullie een voorkeur?
8.

9.

10.

En als afsluiter deze foto van mijn prins en ons witte paard in onze wei, mijn hart smelt iedere keer als ik het zie! Frietje duwde zijn hoofd echt helemaal in zijn armen
11.

Dankjewel voor jullie bezoekje en tot de volgende keer